torsdag den 10. maj 2012

Give away

GIVE AWAY
I næste uge ankommer de fine print af tanapigen. 100 styk for at være helt præcis.
Det fejrer jeg med en give away hvor du kan være heldig at vinde det allerførste nummererede og signerede print.


Du kan deltage med op til 3 lodder.

1 kommentar = 1lod
1 kommentar + link til min give away = 2 lodder
1 kommentar + link til min give away + blive fast læser = 3 lodder.

HUSK at skrive i kommentarfeltet hvor mange lodder du deltager med.
Vinderen udtrækkes så snart jeg når 25 faste læsere.

16 kommentarer:

  1. Sikke en fin lille Tanapige, hende vil jeg da gerne vinde ;) Så jeg linker med det samme til din profil OG er nu også blevet fast læser :)

    SvarSlet
  2. Ay, hvor er hun fin. jeg deltager gerne med 3 lodder. Knus Heidi

    SvarSlet
  3. sikke et skønt billede, med på 3 lodder:)

    SvarSlet
  4. Sikke en fin pige. Jeg snupper et lod...

    SvarSlet
  5. smider da lige 1 lod :o)

    SvarSlet
  6. Det ligner næsten, at der står lopper - så jeg smider 3 lopper i ;-)

    SvarSlet
  7. 1 lod tak, hvor er hun fin :)

    kreativitetligemedhygge.blogspot.com

    SvarSlet
  8. 1 lod til mig
    zoegabutik@gmail.com
    mvh Linda

    SvarSlet
  9. Jeg deltager med 1 lod og melder mig som fast læser...
    Noget af et super lotus kup du har gjort dig, lidt misundelig...

    SvarSlet
  10. 3 lodder til mig tak ;0)
    Kh Eline

    SvarSlet
  11. Et lod til mig
    Knus fra Carina

    SvarSlet
  12. Sikke en spændende blog du har her! Jeg har tilmeldt mig som fast læser og vil glæde mig til at følge med:o) Jeg deltager med 1 lod. Kh Stine kshsti@gmail.com

    SvarSlet
  13. Hejsa - Rigtig fint billede! Har tilmeldt mig som fast læser :-) måske du kunne ha lyst til at hjælpe min blog på vej også? Hej fra Jette

    SvarSlet