mandag den 18. juni 2012

FINE RETRO STOFFER

Der har været lidt stille her på bloggen på det sidste.
Det skyldes i høj grad at min kære computer har valgt at dø og jeg pt står uden....øv det er slet ikke sjovt.
Men heldigvis har jeg en tlf der kan gå på nettet ,kan bare ikke rigtig med den, det er så småt og besværligt.
Dog har jeg ku følge nogle svenske retrosider hvor jeg har købt en del fint retro stof. blandt andet det her.
Der er en helt del af det,og skal nok ikke bruge alt,så mon ikke der kommer lidt til salg her på bloggen osse.
er der noget i ku tænke jer?





 



10 kommentarer:

  1. Det brune i midten kunne jeg godt være interesseret i :0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det blå er dog også rigtigt sødt!

      Slet
    2. ja syndes også selv de er noget så skønne.

      Slet
  2. Super yndige print. Elsker det med bambi ;0)
    /Eline

    SvarSlet
    Svar
    1. er også selv ret vild med det. tænk nogle fine børnepuder man ku sy af det.

      Slet
  3. Jeg er altid klar på en shop med lækre retro stoffer, har faktisk lidt kig på det gule (med bølger?) du allerede har i shoppen, så lad mig høre hvis du sætter mere til salg :)
    kh Libbie_melchart(a)hotmail.com

    SvarSlet
    Svar
    1. så libbie så er der lidt mere til salg. måske du har lyst til at bytte lidt gule bølger til en af dine fine kreationer?

      Slet
  4. Hei Sussi! Så fin blogg du har! Mye fine retrostoff å kikke på her inne :) Det kan man aldri få nok av :) KLEM.

    SvarSlet
    Svar
    1. du har ret retrostof kan man blive helt afhængig af. kæmpe fin blog du også har Randi.

      Slet
  5. Hej Sussi
    Tak for dine hilsener på min blog, har svaret dig derhenne:)
    Kunne godt tænke mig noget af Dekoplus stoffet med bambi mm.
    Er vild med dine illustrationer:)

    Mvh Mia

    SvarSlet